Молодці організатори, зразу відреагували, все пояснили. Ви ті, хто хвилюється за освіту, за своїх учнів. І хоч учні провели певне дослідження, прийняли нові змінні, де Y – зусилля, Т – час, і показали, що добуток їх сталий. Але дані матеріали показують, що Y*Т= майстерності колег, яка не const, а постійно зростає. Додайте їм ідею і хай вони спробують її довести.
Дякую за ідеї. Буду користуватись.
ВідповістиВидалитиДуже б хотілось побачити учнівські результати (по одному з кожного)
ВідповістиВидалитиВсе просто супер! Нове бачення учителя сучасного математичного проєкту. Велике спасибі за зібрані джерела.
ВідповістиВидалитиСучасний математичний проект. Це просто СУПЕР!!!!
ВідповістиВидалитиКласні та корисні проєкти. Дякую! Скористаюся "підкинутими" ідеями
ВідповістиВидалитиМолодці організатори, зразу відреагували, все пояснили. Ви ті, хто хвилюється за освіту, за своїх учнів.
ВідповістиВидалитиІ хоч учні провели певне дослідження, прийняли нові змінні, де Y – зусилля, Т – час, і показали, що добуток їх сталий. Але дані матеріали показують, що Y*Т= майстерності колег, яка не const, а постійно зростає. Додайте їм ідею і хай вони спробують її довести.