Не вести дітей за собою, а навпаки, навчити їх самостійно вести себе по життю (Ф. Дольто)

Методична скарбничка






ДОДАТКИ






6 коментарів:

  1. Дуже б хотілось побачити учнівські результати (по одному з кожного)

    ВідповістиВидалити
  2. Все просто супер! Нове бачення учителя сучасного математичного проєкту. Велике спасибі за зібрані джерела.

    ВідповістиВидалити
  3. Сучасний математичний проект. Це просто СУПЕР!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Класні та корисні проєкти. Дякую! Скористаюся "підкинутими" ідеями

    ВідповістиВидалити
  5. Молодці організатори, зразу відреагували, все пояснили. Ви ті, хто хвилюється за освіту, за своїх учнів.
    І хоч учні провели певне дослідження, прийняли нові змінні, де Y – зусилля, Т – час, і показали, що добуток їх сталий. Але дані матеріали показують, що Y*Т= майстерності колег, яка не const, а постійно зростає. Додайте їм ідею і хай вони спробують її довести.

    ВідповістиВидалити